SAAMMEKO ESITELLÄ: UUSI, PAREMPI ASIAKASTUKIJÄRJESTELMÄ

Me Axiellilla olemme investoineet uuteen, parempaan asiakastukijärjestelmään voidaksemme tarjota parhaan mahdollisen palvelun kaikille asiakkaillemme maailmanlaajuisesti.

Vuosien saatossa Axiell on kasvanut muun muassa yritysostojen myötä. Tästä syystä asiakastukemme on ollut monella eri tavalla järjestetty. Tavoitteenamme on, että kaikki asiakkaamme, riippumatta tuotteesta, maasta tai kielestä, voivat luottaa yhdenmukaiseen, korkeatasoiseen palveluumme. Ensimmäinen askel tähän on tukijärjestelmiemme yhtenäistäminen. Lue lisää täältä>>

ASIAKASTUKIJÄRJESTELMÄMME SISÄLTÄÄ SEURAAVAT PALVELUT:

TUKIPYYNNÖT JA NIIDEN SEURANTA

Voit  luoda uuden tukipyynnön sekä seurata reaaliaikaisesti tukipyyntöjen tilannetta. Käsitellyt pyynnöt arkistoidaan ja ne ovat haettavissa järjestelmästä.

UKK – Kysymykset ja vastaukset

Löydät järjestelmästä helposti ja yksinkertaisesti vastauksia Usein kysyttyihin kysymyksiin.

Tilaukset

Voit tilata palveluita järjestelmääsi suoraan tukijärjestelmästä.

Tarkista palveluiden tila

Voit tarkistaa palveluidesi reaaliaikaisen tilanteen järjestelmästä. Saat myös lisätietoa mahdollisista häiriötilanteista.

MODERNI, HELPPOKÄYTTÖINEN JA ASIAKKAAN TARPEET HUOMIOIVA ASIAKASTUKIJÄRJESTELMÄ

ASIAKASTUKIJÄRJESTELMÄ KÄYTETTÄVISSÄSI MISSÄ JA MILLOIN TAHANSA

Kirjaudu sisään asiakastukijärjestelmäämme milloin ja mistä haluat. Käyttö onnistuu kaikilla selaimilla ja alustoilla: puhelimella, tabletilla, kannettavalla ja tietokoneella.

MODERNI JA HELPPOKÄYTTÖINEN KÄYTTÖLIITTYMÄ

Intuitiivisen käyttökokemuksen luomiseen suunniteltu järjestelmä on kaikille helppokäyttöinen.

MUOKKAA NÄKYMÄÄSI

Voit merkitä tuotteita ja palveluita suosikiksi, jolloin tukipyyntöjen lähettäminen on nopeaa juuri sinun käyttämiesi palveluiden osalta.

ASIAKASPALVELUA KORKEALLA AMMATTITAIDOLLA

TUKIPALVELUN YHDENMUKAINEN, KORKEA TASO

Uusi asiakastukijärjestelmämme mahdollistaa parhaiden käytäntöjemme hyödyntämisen. Asiakkaamme maailmanlaajuisesti voivat luottaa asiakaspalvelumme yhdenmukaiseen, korkeaan laatuun.

JAETTU TIETO ASIAKASTUKITIIMIEN KESKEN

Koko asiakastukiorganisaatiomme voi jakaa tietoa ja tukipyyntöjä järjestemän sisällä. Saat koko organisaation osaamisen käyttöösi.

KOKONAISNÄKYMÄ ASIAKASTARPEISIIN

Hallinnoimme samassa järjestelmässä kaikkien eri liiketoiminta-alueiden asiakastuen. Liiketoiminta-alueemme kattavat arkistot, kirjastot, museot, koulut ja e-aineistot. Voimme saavuttaa kokonaisnäkemyksen asiakastarpeista ja käyttää tätä tietoa tuotekehitykseen ja olemassa olevien tuotteiden ja palveluiden jatkokehitykseen.

JÄRJESTELMÄN JULKISTAMINEN

Julkistamme uuden asiakastukijärjestelmän vaiheittain vuosina 2018 ja 2019 yksi alue kerrallaan varmistaaksemme, että paikalliset tukitiimit on asianmukaisesti perustettu ja valmiina huolehtimaan käyttöönoton tehokkaasti. Ennen järjestelmän käyttöönottoa lähetämme lisätietoa ja aikataulun käyttöönottoon. Ilmoitamme sinulle hyvissä ajoin ennen kuin on aika vaihtaa asiakastukijärjestelmää.

ENNEN JÄRJESTELMÄN JULKISTAMISTA ALUEELLASI:

1

PIDÄMME SINUT AJAN TASALLA

Tulemme lähettämään tiedotteita kun alueellasi on aika vaihtaa asiakastukijärjestelmää. Tilaa uutiskirjeemme, jos haluat varmasti pysyä ajan tasalla >>

2

Kirjautumistiedot

Ennen uuden asiakastukijärjestelmän julkistamista tulemme lähettämään sähköpostitse uudet kirjautumistietosi.

3

ESITTELYWEBINAARI

Tarjoamme mahdollisuuden osallistua maksuttomaan webinaariin, jossa esittelemme uuden asiakastukijärjestelmämme sekä sen perustoiminnallisuudet.

4

KÄYTTÖOHJE

Käyttöohjeen avulla voit tutustua asiakastukijärjestelmän eri ominaisuuksiin, jotta voit aloittaa järjestelmän käytön nopeasti.