Webinaari: Seppo Lindström näyttää, että miten Quria auttaa kirjastosi arjen toiminnoissa

Webinaari: Seppo Lindström näyttää, että miten Quria auttaa kirjastosi arjen toiminnoissa

Lataa se täältä

Yhdistämme ilmeemme: Axiell One

Me Axiellissa tulemme eri taustoista, yrityksistä, maista, kielialueilta, osaamisalueista ja erilaisilta markkina-alueilta, ja se on tähän mennessä näkynyt toisistaan hieman poikkeavina yritysidentiteetteinä.

Meillä on kuitenkin selkeä, yhteinen ydintehtävä: kehittää ohjelmistoja, jotka auttavat organisaatioita järjestämään ja jakamaan kulttuuria ja tietoa. Autamme asiakkaitamme hallitsemaan kokoelmiaan, edistämään lukemisharrastusta, säilyttämään kulttuuriperintöä, parantamaan oppimisolosuhteita sekä sitouttamaan asiakkaitaan ja yleisöä.

Asiakkainamme on kirjastoja, museoita, arkistoja, kouluja ja kustantajia 55 eri maassa ja teemme kaikkien kanssa aktiivista yhteistyötä. Kehitämme innovatiivisia digitaalisia työkaluja parantaaksemme asiakkaidemme päivittäistä kanssakäyntiä heidän omien asiakkaidensa sekä yleisönsä kanssa.

Te, jotka edustatte yleisiä kirjastoja, tunnette meidät varmastikin Auroran tai Mikromarcin kautta, tai olette ehkä kuulleet puhuttavan PrettyLibistä? Mutta tiedättekö, että kehitämme järjestelmiä kouluille ja museoille? Tai että tuotteemme Axiell Collection on Tukholman Abba-museon taustalla?

Symbolina sille, että haluamme yhdistää osaamisalueemme ja tarjontamme, vaihdamme nyt yhtenäiseen ilmeeseen koko konsernissa. Haluamme, että koette voivanne kääntyä puoleemme riippumatta siitä, millaisia yhteistyökuvioita, interaktiivisia ratkaisuja ja innovatiivisia ideoita teillä on nyt ja tulevaisuudessa.

Saatoitte huomatakin jo eron, kun vaihdoimme asiakaspalveluportaalimme? Portaalia käyttävät kaikki asiakkaamme ympäri maailman.

Seuraavaksi uudistamme verkkosivumme ja tulette näkemään päivitetyn ulkoasumme Kirjastopäivillä ja messuilla. Makuja on monia eli kaikki eivät varmastikaan pidä uutta ulkoasua vanhaa parempana, mutta lupaamme, että ulkoasusta riippumatta voit edelleen odottaa hyvää palvelua. Meille sinä, asiakas olet tärkein ja lupaamme tehdä kaikkemme löytääksemme parhaat mahdolliset ratkaisut päivittäisiin haasteisiinne.

Toivottavamme sinut lämpimästi tervetulleeksi uudistuneen Axiellin maailmaan!

Tilaa uutiskirjeemme

Valitse kiinnostuksenkohteesi: