Asiakastukijärjestelmämme vaihtuu joulukuussa. Jatkossa rekisteröit tukipyyntösi uuteen, moderniin asiakastukijärjestelmäämme, joka on suunniteltu vastaamaan paremmin tarpeitasi. Voit seurata helposti tukipyyntösi käsittelyä ja saada samalla kattavan kuvan kaikista uusista ja vanhoista tukipyynnöistäsi sekä niiden tilasta.Voit myös antaa suoraan palautetta saamastasi palvelusta.

-Olemme viime vuosina työskennelleet intensiivisesti parantaaksemme asiakastukemme työn laatua, ja vaihtaessamme uuteen asiakastukijärjestelmään, pääsemme samalla kehittämään yhtenäisiä työprosesseja ja rutiineja maailmanlaajuisesti koko konsernin tasolla, kertoo Axiell Public Libraries -yksikön asiakaspalvelujohtaja Cecilia Broberg.

Asiakastukemme vahvistaminen edellyttää yhtenäisiä työprosesseja ja rutiineja, jotta voimme saada asiakastuen asiantuntijoiden erikoisosaamisen käyttöömme riippumatta missäpäin maailmaa he istuvat. Samalla pääsemme kehittämään parhaita käytäntöjä. Saamme asiakastukijärjestelmämme avulla paremman näköalan koko järjestelmään luoduista tukipyynnöistä, jota voimme hyödyntää tuotekehityksessämme.

Mitä muutos tarkoittaa asiakkaan näkökulmasta?

Uudessa asiakastukijärjestelmässä voit asiakkaana kirjata tukipyyntöjä helpommin, tarkastella pyyntöjen tilaa ja tehdä kehitysehdotuksia. Suunnitelmana on julkistaa asiakastukijärjestelmä Suomessa marraskuun aikana.

Mitä tapahtuu seuraavaksi?

Tulemme lähettämään kutsun webinaareihin henkilöille, jotka hoitavat tukipyyntöjä kirjastoissa ja jotka ovat ilmoittaneet yhteystietonsa järjestelmäämme aiemmin lähettämässämme kyselyssä. Webinaarissa esittelemme asikastukijärjestelmän peruskäyttöä, sisäänkirjautumisesta perustoimintojen esittelyyn.

Lue lisää uudesta asiakastukijärjestelmästämme täältä>>